.

.

среда, 31. децембар 2014.

SREĆNA NOVA 2015. GODINA




Dragi prijatelji, dragi JEDNO, naša grupa prijatelja iz Beograda i Podgorice, šalje vam zajedničku čestitku za Novu godinu, iz našeg jedinstvenog  srca šaljemo vam poziv da se svi širom sveta ujedinimo u jednom srcu, čiji će treptaji, u novoj nastupajućoj 2015. godini, u svima nama zračiti radost i ljubav jedni za druge.

G.S. - Dragi Prijatelju, ti nisi manji, ja nisam veći. Potičemo sa istog mjesta idemo ka istom cilju. Neka nas tačka u srcu zauvijek spaja i ljubavlju obasjava. Jedno

I.M. - Da vam se otkrije najljepše i najbolje, a što vam je do sada bilo skriveno

S.S. - Dragi prijatelji, nedostajale su mi baš ovakve riječi, "Da se ne plašimo da ne  izbegavamo ne odustajemo dajemo od naše sirotinje šta imamo sada ali tražimo ljubav a pri tome osećamo svoje prijatelje u svome srcu i bez tenzije polako idemo prema davanju naučicemo jednoga dana sve o svemu". S vjerom iznad razuma. Ljubim sve. Idemo dalje u novo ljeto u novi ciklus - U želji da nas što više bude u Jedno.

A.Ž. - Dragi prijatelju, jako si mi važan i dozvoli da nas zagrljaj ostane snažan. U srcu se srecemo i zajedno na put ljubavi krećemo. Ne brini, uvjek sam pored tebe da ponesem sve tvoje snove i želje. JMJ


S.S. - Prijatelji dragi, božanske iskrice znane i neznane, u mom je srcu želja da u vremenu koje je pred nama ujedinjeni hodamo putem svjetlosti koji je Tvorac trasirao za svakog od nas želeci da nadjemo put do Njega. U 2015. ujedinjeni ka istom cilju. Ljubav u srcu je sve što nam treba

V.K. - Želja za sve nas:Trudićemo se. Želimo Otkrovenje Stvoritelja svim ljudima na svetu. ZaJedno

Z.N i J.N. - Prijatelju iz daleka, Prijatelju pored mene, želim ti da u 2015. g. naučiš da ne veruješ ni svome stanju ni prilikama u kojima si, već samo da budeš u jakoj nameri da ih redom zavoliš, a još više od toga da u radosti zavoliš sve nedostatke koje vidiš u čoveku preko puta tebe.

R.M. -  Za nove početke u Novoj. I da radost u srcima cvjeta svim ljudima širom svijeta.

LJ.D. - Nešto da i ja nadodam za novu godinu... Za sve što se dogodilo odgovoran je Stvoritelj. Naše je samo da se toga sjetimo. Jedno

V.DJ.i Dj.DJ. - Da tuga i briga napuste srce, da ga ispunimo radošću i ljubavlju. Da sa naših lica sija samo sreća, za tebe, prijatelju, je moja želja najveća. U susret ljubavi, idemo zajedno u 2015. Jedno

D.P. - Prijatelju dragi, u 2015 želim ti da osetiš čoveka pored sebe, da ga uvažiš, da ti postane važniji od tebe samog, da ljubav potekne između vas.

S.M. - Prijatelju dragi sve je lako kad nas ljubav vodi.

N.B. i S.B. - Prijatelju dragi, Želim ti da otkriješ, skriveno u tvojoj duši, ljubav za svakog čovjeka,da ti bude važniji od tebe samog. Jedno

L.A. - Dragi prijatelji neka nam sljedeća i sve buduće godine, donese spajanje nasih tačaka u srcu, kako bi ujedinjeni počeli da stvaramo novi svijet za novo doba. On je dobro koje čini dobro.

J.M. - Dragi prijatelju, Tvoje srce je u mom srcu, tvoj osmijeh na mom licu, tvoja glava na mom ramenu, tvoja ruka u mojoj se grije. Tako kao Jedno, krenimo u godinu koja na čeka, krenimo zajedno ka Svjetlost koja samo zbog nas blista. Zagrljaj.

B.M. - S osmjehom na licu i radošću u srcu srećemo se sa 2015. Svi smo mi dio jedne velike duše, svi smo mi Jedno.

B.Z. i R.Z.- Dragi prijatelju, želim ti da u Novoj godini još više negujemo, čuvamo i proširujemo sigurnu okolinu i tako postanemo delovi jednog jedinstvenog bića koji brine o delovima svoga tela. Svaki delić je važan i bitan i zato Ljubi druge kao sebe sama. Zajedno u 2015.

Z.K. - Dragi prijatelju. Gdje god da si, sa bilo kojeg meridijana, želim ti da u 2015 tvoje srce bude puno ljubavi, jer moje srce zna i poručuje ti da si Ti najbolji dio mene. Zajedno i jedinstveni možemo sve.

A.M. - Svi smo na istom brodu, ti i ja smo dio istog. Da u 2015. osjetimo ljubav i povezanost, da dopustimo da nas sreća prati.

A.R.  - Želim da zatreperi mnoštvo tačkica u srcu, da krenu putem povezanosti, da u svoje srce prime druge ljude, osjeta ljubav i radost, ostavljajuću patnju iza sebe. ZaJedno, sretni, u godinu novu...

F.R. - Ti koji čitas, znaj da neko misli na tebe, i nedostaje mu baš taj dio duše da bi oboje bili povezani u ljubavi. Za to što sada imaš toliko želja odgovoran sam ja, i radim na sebi da dostignemo sreću. Nadam se da ćemo se sresti u 2015, kud veće radosti.  P.S. Kako divne prijatelje u Grupi imam.

G.S - Divni prijatelji, želim da u 2015 godini želimo samo ovakve želje. Hvala što ste mi srce napunili Svjetlošću, a oči suzama radosninicama. Sve vas grlim. Puno sreće svima i kao što rekoste DA NAS VIŠE IMA. Jedno

S.M. - Dragi svi, ljibim sve. Možda ne budem imala interneta ovih tri četiri dana pa stoga želim svakom ponaosob svaku sreću.  

R.M. - Prijatelji dragi, Veseli vam ovi dani blagi, Da vas obasjava sreća Iz trena u tren sve veća, Da svako jutro novu radost rodi, Na putu kojim nas naša Dragocjena vidi

A.M. - Dobar dan vam želim, srećnu Novu godinu, da još više sijate visoko iznad mene! Jedno

L.B. - "Ni jedan čovjek nije ostrvo, sam po sebi cjelina; svaki je čovjek dio kontinenta, dio zemlje. Ako grudvu zemlje odnese more, Evrope je manje, kao da je odnijelo neki rt, posjed tvojih prijatelja ili tvoj.. Smrt ma kog čovjeka smanjuje mene, jer ja sam obuhvaćen čovječanstvom. Stoga, nikad ne pitaj za kim zvona zvone - Ona zvone za tobom..." Sa prijateljima u 2015!!!

J.M. i LJ.M. - Osećam da su vaše čestitke divne u rimi, romantici, pesmi, uživam u svakoj vašoj čestitci. Mogu samo da nadodam: Bolje da smo svi visoko gore u duhovnom, nego dole u prašini.

S.T. – Dragi prijatelji, šaljem vam jednu  želju, da svako vaše srce kuca kao JEDNO

G.M. - Želim vam da imate ljubav da date. Želim vam da svi u svom srcu osjetite da smo jedno biće. Svakom Želim da osjeti radost samo zato što postoji sa nama svima u ovom svijetu.

B.L. - Dragi prijatelji, Želimo vam da osetite ljubav prijatelja, podrsku i milost, da osetite slobodu od bavljenja sobom time što ćete pomisliti na druge, želimo vam da vidite da smo svi deo jednoga istoga, jer jedna je istina, a to je da nema ničeg osim Njega. Želimo vam sretnu Novu 2015 i da smo sve bliži jedni drugima, jer tu je mesto radosti u srcu.

V.K. I M.K. - Dragi prijatelji da u 2015. uvećamo proizvodnju radosti, da se baš namerimo da ispravno želimo i stopimo se u JEDNO. Treba nam otkrovenje Stvoritelja za sve ljude. poljupci  M+V

M.J.J. - Dragi prijatelji,  nek 2015 bude radosna godina.  Da budemo povezaniji, da jačamo našu nameru, setimo se da osećamo tačke u srcu svakog pojedinca, da budemo uvek svesni istine da nema ničeg osim Njega! Nosim vase predane želje! Divna je pesma koja je osvanula na FB grupe, živeli!:) Za jedno!





Нема коментара:

Постави коментар

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.