.

.

уторак, 28. јул 2020.

IDEMO ZAJEDNO




IDEMO ZAJEDNO

Zajedno, jedino zajedno učimo
da ljubav znači Jedno
i, jedino zajedno mi vidimo 
da ovde je Stvoritelj

Zajedno, jedino zajedno učimo
da ljubav znači Jedno
i, jedino zajedno mi vidimo 
da ovde je Stvoritelj

Zajedno rastemo,Svetlost našu dušu budi
Kad iskra ljubavi zasija, ego se u prah pretvara 

U učenju sa prijateljima otkrivamo Njegovu ruku
I, na putu bez laži čuvaću ti leđa

Za povezanost molimo, Njegov poziv mi čujemo
i, jedan cilj sledimo  spremni, spremni smo za put

Na putu Svetlosti visoko iznad razuma
Zajedno mi letimo iznad neba 

Zajedno, jedino zajedno učimo
da ljubav znači Jedno
i, jedino zajedno mi vidimo 
da ovde je Stvoritelj

Zajedno, jedino zajedno učimo
da ljubav znači Jedno
i, jedino zajedno mi vidimo 
da ovde je Stvoritelj 



Нема коментара:

Постави коментар

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.