.

.

среда, 27. мај 2020.

SRCE JE MOJE S TOBOM - LEHAIM HAREVIM




Srce je moje s tobom

Srce moje stalno je s tobom
Samo s tobom, brate, prijatelju moj
Srce moje stalno je s tobom
Samo je s tobom, brate, prijatelju

Koliko puteva sam prošao s tobom
Uz mene uvek jesi, prijatelju moj
Kroz pustinje i preko mora
Put smo dugačak prošli mi,
Zajedno i ne uzalud

Srce moje stalno je s tobom
Samo s tobom, brate, prijatelju moj
Srce moje stalno je s tobom
Samo je s tobom, brate, prijatelju

Život je kratak i nikome lak
Ipak od Gore ga pogledaj 
I... sačuvaj u duši zavjet,
i... ne gasi Svetlost u njoj

Srce moje stalno je s tobom
Samo s tobom, brate, prijatelju moj
Srce moje stalno je s tobom
Samo s tobom, brate, prijatelju

Uzdignimo se nad šume i polja
Čeka nas tamo Sveta zemlja 
Tamo za trpezu beskrajnu
Zajedno sjednimo i pjesmu pjevajmo

Srce moje je stalno s tobom
Samo s tobom, brate, prijatelju moj
Srce moje jeste uz tvoje
Zajedno zapjevajmo Lehajim Haverim

Srce moje jeste uz tvoje 
Zajedno zapjevajmo Lehaim Haverim


LEHAIM HAVERIM


💓💓💓





Нема коментара:

Постави коментар

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.