.

.

понедељак, 31. август 2020.

POBJEDIŠE ME SINOVI MOJI

 



Pobijediše me sinovi moji

Hodali smo zajedno
hiljadama godina
Živjeli smo, umirali
i, mijenjali tijela
Ali, naša je duša vječna
i, čeka da krenemo
putem naših mudraca,
da se nikada ne izgubimo

Moja ste braća i sestre 
u ovoj posljednjoj borbi
suočavanja sa lošom sklonosti 
i željom u meni 
Vi ste moja braća i sestre 
i, idemo zajedno do cilja 
sve dok ne čujemo glas Gospoda:
“Pobijediše me sinovi Moji”

A, onda za nama 
i, drugi će proći 
kroz iglene uši 
vrata će se otvoriti
i, u Kraljevoj palati
sješćemo za okrugli sto
I, gle kakvo čudo
oduvijek smo bili ovdje 

Moja ste braća i sestre 
u ovoj posljednjoj borbi
suočavanja sa lošom sklonosti
 i željom u meni 
Vi ste moja braća i sestre 
i, idemo zajedno do cilja 
sve dok ne čujemo glas Gospoda:
 “Pobijediše me sinovi Moji”

Нема коментара:

Постави коментар

Напомена: Само члан овог блога може да постави коментар.